translation missing: nl.general.skip_link

Mijn Winkelmand

Je winkelmand is momenteel leeg.
✔️ Gratis verzending vanaf €20,- ✔️ Voor 15:00 besteld, vandaag verzonden met PostNL ✔️ Betaal later met Klarna
✔️ Gratis verzending vanaf €20,-
✔️ Voor 15:00 besteld, vandaag verzonden met PostNL
✔️ Betaal later met Klarna

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@waysun.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.